Recenzie

Recenzie o výživových doplnkoch


30
June
2017

Športové doplnky: Krátka príručka pre začiatočníkov

Pridané: 08:56, 30.06.2017 Počet zobrazení: 1534

Športové doplnky: Krátka príručka pre začiatočníkov Krátky sprievodca športovými doplnkami pre začiatočníkov – základy ktoré musíte vedieť.

Čítajte viac...

05
October
2016

Hydro Whey Zero - absolútny víťaz

Pridané: 08:45, 5.10.2016 Počet zobrazení: 2273

Hydro Whey Zero - absolútny víťaz Ak sa snažíte o nárast svalovej hmoty alebo o redukciu telesného tuku, užívanie srvátkového bielkovinového hydrolyzátu po tréningu je pre vás tým najlepším riešením.

Čítajte viac...

16
October
2015

BCAA - anabolický a antikatabolický zázrak!

Pridané: 10:15, 16.10.2015 Počet zobrazení: 12145

BCAA - anabolický a antikatabolický zázrak! Z mnohých vedeckých štúdií a výskumov dnes už vieme, že BCAA patria medzi najdôležitejšie športové doplnky. BCAA sú anabolické a antikatabolické súčasne pre ich schopnosť výrazne zvýšiť syntézu bielkovín, uľahčujú tvorbu hormónov ako je rastový hormón, IGF-1 a inzulín a pomáhajú udržiavať priaznivý pomer testosterónu a kortizolu.

Čítajte viac...

14
September
2015

Sprievodca proteínmi

Pridané: 12:45, 14.09.2015 Počet zobrazení: 11361

Sprievodca proteínmi Veľa ľudí s ktorými sa denne stretávame, nemá poňatia čo proteíny vlastne sú, na čo nám v organizme slúžia a ako pracujú. V tomto článku vám prinášame kompletný prehľad týkajúci sa proteínov ako doplnkov výživy.

Čítajte viac...

31
August
2015

Čo sú to aminokyseliny?

Pridané: 10:45, 31.08.2015 Počet zobrazení: 9030

Čo sú to aminokyseliny? Aminokyseliny sú základné stavebné kamene bielkovín a svalov. Možno ich nájsť vo všetkých formách života, sú základným prvkom rastlín a živočíchov. Zohrávajú dôležitú úlohu pri všetkých biologických procesoch v organizme.

Čítajte viac...

11
August
2015

Ryžový proteín

Pridané: 14:30, 11.08.2015 Počet zobrazení: 4925

Ryžový proteín Ryžový proteín je vhodný pre „vegánsky životný štýl“, je vynikajúcou voľbou pre ľudí hľadajúcich proteín zo 100% rastlinných zdrojov pre udržanie a budovanie svalovej hmoty. Každému je ho možné doporučiť ako alternatívu proteínov na báze mlieka. Je ideálnou voľbou hlavne pre ľudí s rýchlym metabolizmom, lebo sa vstrebáva pomalšie a má vyšší obsah vlákniny ako populárne srvátkové proteíny.

Čítajte viac...

14
July
2015

Čo je to kreatín?

Pridané: 16:45, 14.07.2015 Počet zobrazení: 4916

Čo je to kreatín? Kreatín je v súčasnosti jeden z najúčinnejších legálnych doplnkov na nárast sily, výkonu a výbušnosti. Podieľa sa na vytváraní energie pre pracujúce svaly tým, že posilňuje tvorbu adenozíntrifosfátu, a je okamžitým zdrojom energie pri práci svalov. Podporuje nárast svalovej hmoty a stimuluje aktuálny výkon. Kreatín je skrátka ideálny doplnok výživy na nárast svalov, aj u inak ťažko priberajúcich jedincov.

Čítajte viac...

07
June
2015

Čo je to L-karnitín?

Pridané: 14:00, 7.06.2015 Počet zobrazení: 5316

Čo je to L-karnitín? L-karnitín je jeden z najúčinnejších prírodných spaľovačov tuku. Táto účinná látka je základom transportného systému v energetickom metabolizme tela. Viaže na seba mastné kyseliny obsiahnuté v tukoch, prenáša ich do mitochondrií buniek, kde sa z nich tvorí energia.

Čítajte viac...

14
May
2015

Načasujte správne svoj príjem doplnkov výživy

Pridané: 16:45, 14.05.2015 Počet zobrazení: 4018

Načasujte správne svoj príjem doplnkov výživy Ktorý doplnok výživy by som mal užívať a kedy? Táto otázka trápi nejedného športovca. Tu nájdete komplexný návod ako a kedy zabezpečiť telu potrebné živiny. Ak skutočne chcete dosiahnuť cieľ, do ktorého ste investovali peniaze, čas a námahu, správne načasovanie doplnkov výživy je kľúčové. Nezáleží na tom, či sa snažíte o nárast svalovej hmoty, zvýšenie sily, zlepšenie fyzickej kondície alebo sa chcete zbaviť prebytočného telesného tuku. Nestačí si len vybrať správny doplnok a užívať ho, ale užívať ho v správny čas.

Čítajte viac...

31
March
2015

Kedy užívať kreatín?

Pridané: 11:45, 31.03.2015 Počet zobrazení: 20311

Kedy užívať kreatín? Ak hľadáte informácie o kreatíne najčastejšie sa dozviete, o jeho pozitívnom vplyve na nárast svalovej hmoty (pri správnom príjme bielkovín), väčšej sile a výdrži čo je samozrejme veľmi výhodné pri silových športoch. O jeho správnom dávkovaní a načasovaní sa toho dozviete len veľmi málo, a pritom pre maximalizáciu výsledkov je dobré byť v obraze.

Čítajte viac...

Táto stránka používa cookies. Viac info