blank

Zdravý životný štýl

04
February
2018

Vynechanie pridaných cukrov

Pridané: 10:22, 4.02.2018 Počet zobrazení: 2078

Vynechanie pridaných cukrov Ako vám môže vyhýbanie sa pridaným cukrom prospieť.

Čítajte viac...

15
January
2018

Ako začať so zmenou životosprávy?

Pridané: 14:19, 15.01.2018 Počet zobrazení: 2696

Ako začať so zmenou životosprávy? Zmena životosprávy je pomalým procesom, je k nej potrebná značná sila vôle a samozrejme trpezlivosť. Ako sa hovorí, začiatky sú ťažké a každým dňom to bude len ľahšie a ľahšie. Ale ako vôbec začať?

Čítajte viac...

20
September
2017

Zelený čaj

Pridané: 15:57, 20.09.2017 Počet zobrazení: 878

Zelený čaj Zelený čaj je naozaj tajná zbraň. Odburáva tuk a navyše tento čaj zlepšuje aj vaše zdravie.

Čítajte viac...

10
August
2017

Ako predísť strate svalov počas letných prázdnin a párty?

Pridané: 10:28, 10.08.2017 Počet zobrazení: 916

Ako predísť strate svalov počas letných prázdnin a párty? V tomto článku budem rozprávať o tom, ako môžete prežiť tých pár letných dní s čo najmenšou stratou vašich svalov, keď si dáte pauzu od mäsa, ryže, proteínových nápojov, cvičenia a relaxujete (alebo pracujete) na festivale.

Čítajte viac...

08
June
2017

Úloha vitamínov pri chudnutí

Pridané: 10:19, 8.06.2017 Počet zobrazení: 2084

Úloha vitamínov pri chudnutí Zvýšenú pozornosť užívaniu a doplňovaniu vitamínov by ste mali venovať nielen vtedy, keď si chcete ochrániť svoje zdravie alebo sa snažíte zabrániť jarnej únave. Vitamíny môžu byť považované za katalyzátor ľudského tela. To čo sa stane s živinami – či sú spálené alebo sa uložia – je regulované komplexnými biochemickými procesmi, ktoré sú aktivované enzýmami. Vitamíny a minerály sú zodpovedné za reguláciu a fungovanie týchto enzýmov. Ak vašej strave chýbajú vitamíny, telo sa bude snažiť doplniť si chýbajúce zásoby prázdnymi kalóriami, výsledkom čoho bude prejedanie.

Čítajte viac...

25
January
2017

Typické zranenia vo vytrvalostných športoch

Pridané: 15:15, 25.01.2017 Počet zobrazení: 1023

Typické zranenia vo vytrvalostných športoch V skutočnosti existujú zranenia typické pre každý druh športu a vytrvalostné športy nie sú výnimkou.

Čítajte viac...

12
January
2017

Zlozvyky, ktoré vám bránia v lepšom športovom výkone

Pridané: 15:00, 12.01.2017 Počet zobrazení: 2051

Zlozvyky, ktoré vám bránia v lepšom športovom výkone Nikto z nás nie je dokonalý. Každý máme svojho čerta na pleci, ktorý nám našepkáva nie práve najlepšie rady - ale keď to znie tak lákavo! Kúsok čokoládky sem, jeden pohárik tam a cigaretka na upokojenie sa neráta. V tomto článku nastavíme našim zlozvykom zrkadlo. Po prečítaní budete mať dostatok argumentov, ako na to pokušenie radšej čím skôr zabudnúť.

Čítajte viac...

05
January
2017

Telesné typy: krátky návod pre začiatočníkov

Pridané: 14:27, 5.01.2017 Počet zobrazení: 4770

Telesné typy: krátky návod pre začiatočníkov Kompletná charakteristika troch základných telesných typov – čo je potrebné vziať do úvahy, aby ste mohli začať zdravý život tou správnou cestou.

Čítajte viac...

09
November
2016

Potreba vitamínov a minerálov u športovcov

Pridané: 15:30, 9.11.2016 Počet zobrazení: 4698

Potreba vitamínov a minerálov u športovcov Pravidelne športujete, prípadne sa venujete fitness alebo kulturistike súťažne a myslíte si, že dostatočný príjem bielkovín a vitamínov zo zeleniny stačí? Ste na omyle. Vysoká fyzická záťaž a s ňou spojená strata tekutín spôsobuje, že vaše zásoby vitamínov a minerálov v tele nie sú len málo postačujúce, ale mnohokrát trpíte ich nedostatkom a ani o tom neviete. Poďme sa teda pozrieť, prísun ktorých vitamínov by ste určite nemali zanedbať .

Čítajte viac...

11
October
2016

Proteín – kto by ho mal užívať, kedy a koľko?

Pridané: 16:52, 11.10.2016 Počet zobrazení: 8845

Proteín – kto by ho mal užívať, kedy a koľko? Bez ohľadu na to, kam sa obrátite, zo všade počúvate, že ak chcete rásť musíte prijímať dostatok proteínov, a že by ste si mali kúpiť nejaký proteínový nápoj alebo aminokyseliny. Ale viete v akom množstve v akej forme ich máte prijímať? Je vôbec potrebné prijímať proteíny?

Čítajte viac...

Táto stránka používa cookies. Viac info